13 Nisan 2014 Pazar

Wishlist


2014'ün 4. ayının ortalarındayken ve her yerde ''summer is coming'' yazıları görürken tabii ki bunlar da beni 2014'ün wishlist'ini hazırlamaya itti diyebilirim.
  1. Öncelikle büyük bir hedef koyarsak bana ''Maaşını aldığında ilk alacağın şey nedir?'' Sorusunu sorduklarında yaklaşık 3 yıldır cevabım hiç değişmez ve cevabım bir Prada çanta olur. (Tabii bunun için üniversiteyi kazanıp, üniversiteyi bitirip,iyi bir.... Babam nerde benim yahu?:) )
                                             



  • 2. Olarak Buse Terim hayranlığından mı desem, yoksa spor kıyafetlerin hayatımdaki öneminden mi bilinmez aşk derecesinde sevdiğim 'Air max' siz bir wishlist düşünemezdim doğrusu.


(Maalesef ki İstanbulda hiçbir yerde 37.5 bulamadım :( )



     
  • Şu zamanlarda ise her yere aceleyle çıktığım için yanıma bir küçük cüzdan arkadaşa ihtiyaç duyuyorum bunun için de Vakko ve Michael Kors tercihim


Wishlist için şimdiden babama burdan sevgilerimi ve selamlarımı yolluyorum :)


Bütün dileklerinizin gerçekleşmesi dileğiyle...

3 yorum:

  1. Benim de ilk maaşınla ne almak istiyorsun sorusuna cevabım yıllardan beri Louis Vuitton'dur :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yillardan beri bir simge oldu bu benim icin umarim hayalimizi gerceklestirebiliriz:) (bir an once gelmeli ilk maas! haha)

      Sil
    2. umarım öyle olur :) bence de bir an önce gelmeli bu maaşımız hahah

      Sil