10 Nisan 2014 Perşembe

Mini mini birler

Merhaba! Bu benim ilk postum dolayısıyla çok heyecanlıyım. Öncelikle size kendimden bahsetmek istiyorum. Boş zamanlarını kitap okumak, dizi izlemek ve müzik dinlemekle dolduran sıradan bir insanım. Bir de 7 senedir oyunculukla uğraşıyorum. Çok yönlü bir kişiliğim vardır. Tam bir Sher...

...lock Holmes hayranıyım. Hayatımızda bazen duygularımıza yenik düştüğümüz zamanda yaralar alabiliriz. O an işte mantığımız devreye girer ben hayatın her anında duygularımla hareket eden bir insan olduğum için zeka ve mantığın birleştigi muhteşem Sherlock Holmes hayranlığım da bu nedenle diye düşünüyorum. 

  • Eveet ve geldik şimdi fasülyenin faydalarına :( 1 Nisanda 'şaka gibi' bir finalle sonlanan, 

9 sezon ancak benim yalnızca 4 senedir izleyebildiğim, karakterlerinin her birini aile üyemmiş gibi benimsediğim How I Met Your Mother. Şunu söylemeden geçemeyeceğim hayatıma bir renk katan en önemli dizilerden bir tanesidir ve bir hayranı olarak final için ''It was legen wait for it dary'' demesem rahat uyuyamazdım :)


  • Çoğu çocuk gibi beni sihirle tanıştıran muhteşem roman tabii ki Harry Potter! (Bitmiş şeyler bazen kalp kırıklığı bırakabiliyor:( ) E tabii ki hiçbir şey sonsuza dek sürmez, değil mi?*
  • Benim postum da sonsuza dek sürmeyecek tabii, umarım size iç dünyamın kapısını biraz da olsa doğru bir şekilde aralamışımdır, umarım bundan sonra da gizemimi severek çözmeye devam edersiniz, iyilikle kalın!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder